مد و زیبایی

گران قیمت ترین برندهای پوشاک در جهان

۱۰ برند لباس گران قیمت که باید بدانید

اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد ۱۰ برند گران قیمت لباس هستید – در جای مناسبی هستید. در این پست شما را با ۱۰ برند گران قیمت لباس در جهان آشنا می کنیم و همچنین سعی می کنیم بفهمیم که چه چیزی آنها را گران می کند.

شانل

وقتی کسی به شیک و ظرافت بی انتها فکر می کند، Chanel به ذهن می رسد. این شرکت توسط کوکو شنل تأسیس شد و به خاطر کت و شلوارهای توییدی، کیف های دستی رایحه خاص آن به نام Chanel No5 به شهرت رسیده است. Chanel به عنوان یک برند جهانی، همچنان با خلاقیت و کیفیت همراه است.

 

گران قیمت ترین برندهای پوشاک در جهان

برند گران قیمت لویی ویتون

یکی از مشهورترین برندهای دنیا، لویی ویتون به خاطر کالاهای چرمی لوکس و کیف های تک رنگ که کلاسیک هستند، شهرت دارد. این شرکت از قرن نوزدهم وجود داشته است و معیاری برای لباس های لوکس باقی می ماند زیرا استانداردهای با کیفیت خود را حفظ می کند.

گوچی

گوچی بدون شک یکی از بازیگران اصلی در دنیای مد لوکس است که مترادف با لوگوی نمادین، طرح‌های نوآورانه و صنایع دستی عالی است. گوچی از لباس‌های گران‌قیمت گرفته تا اکسسوری‌های بی‌زمانی را بیرون می‌کشد و آن را در بین افراد مشهور و همچنین مدگرایان محبوب می‌کند.

ورساچه

ورساچه که علاوه بر لوگوی مدوسا، به خاطر طرح‌های پر زرق و برق جسورانه‌اش شناخته می‌شود، هر زمان که این موضوع مطرح شود، از ورساچه نام برده می‌شود. ورساچه با چاپ های جسورانه و رنگ های زنده در کنار پارچه های مجلل، لوکس ایتالیایی را در بهترین حالت خود نشان می دهد.

پرادا

پرادا به دلیل طراحی های پیشرفته خود که شامل چاپ های جسورانه و همچنین زیبایی خاصی است، متمایز است. پرادا از طریق کوله‌پشتی‌های نمادین خود تا مجموعه‌های براق پوشاک آماده، لوکس مدرن را در تمام جنبه‌های زندگی نشان می‌دهد. پرادا به‌عنوان مبتکری که بر مرزهای مد تمرکز دارد، توجه را به خود جلب می‌کند.

 

گران قیمت ترین برندهای پوشاک در جهان

دیور

نام دیور از نظر معنی به مد بالا و پیچیدگی که بیشتر پاریسی است مرتبط است. کریستین دیور آن را در سال ۱۹۴۶ تأسیس کرد. این برند به دلیل شکل ظاهری جدید خود مشهور است که نمادین شد و طرح های آن جاودانه است و مدگراها در همه جا دوستش دارند.

برند گران قیمت هرمس

هرمس به معنای ثروت ابدی و همچنین بی عیب و نقص است. هرمس اوج سبک و سلیقه فرانسوی را با اقلامی مانند روسری های ابریشمی، مجموعه های آماده و کیف های نمادین از Birkin و Kelly نشان می دهد. این شرکت تعادل بین نوآوری و سنت را حفظ می کند، که آن را به یک نقطه مرجع برای مدهای لوکس در سراسر جهان تبدیل می کند.

فندی

فندی، لوکس، نوآوری، خلاقیت یا صنایع دستی ایتالیایی. کیف‌های نمادین تا کت‌های خزدار و خطوط براق لباس‌های آماده، Fendi را با ظرافت معاصر مترادف کرده است. خلاقیت به علاوه برتری برای مدت طولانی بخشی از Fendi بوده است، از این رو آن را به مظهر تجمل و سبک ماندگار تبدیل کرده است.

بالنسیاگا

دید جسورانه و ویژگی‌های متمایز باعث شده است که Balenciaga با کفش‌های کتانی Triple S در میان سایر هودی‌های بزرگ و اکسسوری‌های استریم، مشهور شود. Balenciaga از مرزهای معمولی عبور می کند و در عین حال به خود وفادار می ماند که منجر به الهام گرفتن بسیاری از جوانان شیک امروزی می شود.

سنت لوران

سنت لورن مظهر زیبایی شناسی راک اند رول با زمان ماندگاری و همچنین ظاهر شیک پاریسی خود است که به نماد تبدیل شده است. سنت لوران تجمل و مد معاصر را در بهترین حالت از کت‌های چرمی نمادین تا کت و شلوارهای باریک و لوازم جانبی خود منعکس می‌کند.

برند گران قیمت بوتگا ونتا

 

گران قیمت ترین برندهای پوشاک در جهان

به دلیل تجمل سنجی محتاطانه و هنرمندانه بی عیب، طرفداران پرشوری را در بین دوستداران مد به دست آورده است. Bottega Veneta ظرافت جاودانه را از طریق کیف های دستی چرمی بافته شده در میان سایر اقلام لباس مینیمالیستی که به فروش می رساند به تصویر می کشد. در سال ۱۹۶۶، ایتالیا این برند را به وجود آورد که نشان دهنده صنعت ایتالیایی در خالص ترین شکل آن بود – بدون کلمات زیاد. هر کالایی که توسط Bottega Veneta تولید می‌شود، گویای تعهد این شرکت نسبت به کیفیت و اصالت است، بنابراین باعث می‌شود کسانی که سبک‌های همیشگی را با کارهای تکمیلی عالی (مد) می‌شناسند، ترجیح دهند.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا