آشپزی

طرز تهیه کیک میوه ای با هندوانه و طالبی

کیک میوه ای با هندوانه و طالبی

فراموش نکنید که میوه خود را با خامه بپوشانید. بگذارید آن خربزه های زیبا با تزئینات ساده زیباتر شوند. کیک میوه ای عالی و خوشمزه است!

طرز تهیه کیک هندوانه:

هندوانه بدون هسته ۱ عدد
½ پیمانه توت فرنگی
⅔ فنجان خامه غلیظ
۲ قاشق غذاخوری شکر
۱ پیمانه تمشک
¼ فنجان پسته خرد شده

یک برش ضخیم ۳ اینچی را از مرکز هندوانه برش دهید (تا شبیه یک لایه کیک بزرگ شود). پوست را از برش جدا کنید. روی یک بشقاب قرار دهید. قسمت سبز هندوانه را بردارید، سپس میوه را نازک برش دهید. برش ها را در اطراف پایه هندوانه روی هم قرار دهید. خامه و شکر را با همزن بزنید تا سفت شود. روی آن را با قاشق خامه بریزید و با تمشک و پسته بپاشید.

طرز تهیه کیک میوه ای با هندوانه و طالبی

طرز تهیه “کیک یخچالی بدون شیر” خانگی و بسیار خوشمزه

طرز تهیه کیک طالبی:

۱ طالبی بزرگ (یا ۲ عدد کوچک)
۱ انبه
½ فنجان خامه غلیظ
۱ قاشق غذاخوری شکر
½ پیمانه زغال اخته
نارگیل تراشیده شده برشته شده

اگر از یک طالبی بزرگ استفاده می کنید، یک برش ۲ و نیم اینچی از مرکز بدهید و از یکی از انتهای آن برای قسمت بالایی کوچکتر استفاده کنید. اگر از ۲ طالبی  کوچک استفاده می کنید، برش های ضخیم از هر طالبی برای کیک ببرید. دانه ها را دور بریزید و پوست آن را بچینید و لبه ها را صاف کنید. قطعات را روی یک بشقاب بریزید. انبه را پوست بگیرید و یک طرف آن را از هسته جدا کنید. گونه انبه را به برش های بسیار نازک برش دهید و از وسط خم کنید و آنها را در امتداد لبه پایینی طالبی قرار دهید. خامه و شکر را با همزن بزنید تا سفت شود. وسط طالبی را با میوه و خامه خرد شده اضافی پر کنید. زغال اخته را روی آن پر کنید و با نارگیل بپاشید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا